Történeti hűtőmágnes gyűjtőknek a Duna Múzeumból

A Duna Múzeumban már megvásárolhatók azok a gyönyörű retro hűtő-mágnesek, melyeket az ásványvizes gyűjteményünk részét képező legszebb címkékből és plakátokból válogattunk ki. A forma és hiánypótló kollekció bemutatja a XIX. és XX. század elejének reklámstílusát, színvilágát, és a ma már avíttnak ható pszichológiai reklám trükkök eszközeit. Ezzel kapcsolatban játékot is hirdetünk: aki összegyűjti mind a tíz mágnest, azon kívül, hogy minden konyhai kiruccanáskor elégedetten veheti szemügyre az ízléses kollekciót, családi belépőjegyet nyerhet múzeumunkba a Duna Múzeum Baráti Köre Egyesületnek köszönhetően. Szerezd meg a teljes sorozatot, fotózd le a hűtőszekrényeden és küldd be az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre, mi pedig szeretettel várunk egy családi ismeretterjesztő délutánra egy általad kiválasztott időpontban.

 

 

 

„…A 18. században elegendő volt, ha az orvosok tudományos közleményeket írtak az ásvány- és gyógyvizekről. A 19. század második felére azonban a számos ásvány- és gyógyvíz megjelenése miatt, a reklámozásban már szükségessé váltak a röplapok, füzetek, újságcikkek is. A század közepére ez a sor bővült a reklámplakátok megjelenésével, melyek lépten-nyomon hirdették a különböző vizek jótékony hatását. Bár a második világháború után ezek visszaszorultak, köszönhetően annak, hogy az értékesítésnek nem volt konkurenciája, valamint a szemléletnek, hogy reklámra nincs is szükség. Ez a nézőpont akkor változott csak meg, amikor rájöttek, hogy a reklám fő rendeltetése nem más, mint a termék széleskörű és szakszerű megismertetése a fogyasztókkal…”


Duna Múzeum és a Duna Múzeum Baráti Köre Egyesület

1.jpg10.jpg4.jpg7.jpg8.jpg9.jpg


AdmirorGallery 4.5.0, author/s Vasiljevski & Kekeljevic.